قرین همزاد 2

همزاد 2

  یکی از موارد نسبتا مهم مسئله همزاد است

متاسفانه امروزه هر کانال و شخصی‌ مطالبی ناهماهنگ و بعضا خرافات و دروغ در مورد همزاد میگوید.

ببینید دوستان حقیر ابتدا دو روایت را در این مورد برایتان اوردم👇👇

خداوند متعال به ابلیس فرمود: فرزندی به آدم نمی دهم، جز این که مانندش را به تو دهم، و هر آدمی، هم زاد شیطانی دارد.1
@kanzolasrar_asli
در روایت دیگری آمده است که پیغمبر(ص) فرمود: چه بسا که هیچ کس نباشند جز آن که همزاد او از جنّ برای او گماشته شده است، گفتند: یا رسول اللَّه آیا برای شما هم هست؟ فرمود: برای من نیز هست، جز این که خدا یاریم داده که او تسلیم من شده است و مرا جز به نیکی واندارد(و من از او در سلامت هستم).2

📚 منبع📚

1 مجلسی، محمد باقر، بحار الأنوار، ج ‏60، ص 306، مؤسسة الوفاء، بیروت . لبنان، 1404 هـ. ق.

  1. همان، ص 298

✍🏼 خب این دو روایت در این مورد است. مسئله دیگری که باید عرض کنم این است که از آنجایی که شیاطین عمر طولانی تری نسبت به بنی ادم دارند ؛ در علوم غریبه این طور نقل شده که همزاد بعد از مرگ انسان ؛ به شکل دیگری زندگی میکند یا برخی میگویند به شکل دیگری درمیاید. همچنین این را هم عرض کنم که هر انسان چندین همزاد دارد. اگر طبق روایت اول باشد ؛ هر انسان یک همزاد شیطانی دارد. پس از قبایل و طوایف دیگر اجانین چی؟؟؟ از موجودات غیر ارگانیک دیگر؟؟؟

✍🏼 هنگامی که یک انسان به دنیا می اید ؛ همزمان با او هر موجودی از مخلوقات به دنیا بیایند ؛ با اون انسان همزاد است. حتی انسان های دیگر.
@kanzolasrar
امیدوارم متوجه شده باشید. یعنی اینکه یک انسان در هر لحظه ای به دنیا بیاید ؛ از طوایف و قبایل موجودات دیگر هم اگر به دنیا بیایند با ان شخص همزادند. یعنی شما هزاران همزاد دارید. از جن و انس و شیطان و بقیه موجودات غیر ارگانیک. این هم ممکن است که همزاد شما با هزاران انسان یکی باشد. چون همگی در یک لحظه به دنیا امدید.

نکته 📛 ((منظورم از بقیه موجودات غیر ارگانیک ؛ موجوداتی شبیه جن هستند که برخی اساتید و بزرگان علوم انها را از طوایف جن جدا کرده اند. مثلا مردازما را برخی جدا از جن میدانند. زار هم همینطور و غیره اما هنوز نمیتوان چیزی را قطعیت داد به همین دلیل همه را جن مینامند به این خاطر که به وجود همچین موجودی با این اسم ایمان دارند))
@kanzolasrar
✅ ولی ظاهرا طبق روایت شماره یک هر انسان یک همزاد مخصوص از شیاطین دارد. هر چه هم آزار از سوی همزاد به انسان میرسد ؛ از همزاد شیطانی اوست. دلیل آزار فیزیکی و نزدیکی آنها به انسان هم گناه و معصیت و دوری از خداوند ؛ نزدیکی شیاطین را به ارمغان می اورد. همزاد شیطانی هم اینگونه است که به انسلن نزدیک میشود.
همزاد های جنی دیگر معمولا بی آزارند مگر در مواقع خاص.
@kanzolasrar
یکی دیگر ازمطالب اینترنتی در این مورد ؛ خواندن همزاد به عنوان موجودی خاص است⁉️ یعنی برخی بر این عقیده هستند که همزاد یک موجود خاص مثل جن است و اخلاق و کردارش مثل طرف مقابل است و…که این مسئله بسیار بعید است.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
❌ادامه دارد…..

  • برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *